איפה כדאי לרכוש פסלים למכירה

היכן מוצעים פסלים למכירה

שוחרי אומנות, ופיסול בפרט, עטים על הזדמנויות הנקרות בדרכן, כשהם נתקלים בהצעות של פסלים למכירה. אפשר לרכוש פסלים למכירה מידי האומנים עצמם, או, באמצעות מכרזים של גופים המציעים למכירה פסלים שהיו ברשותם, של אומנים ידועים או אומנים אחרים, או, ע"י גלריות המציעות פסלים למכירה, מתוך הפסלים המוצגים בתערוכות הנערכות בין כותליהן.

אפשר למצוא פסלים למכירה של אומנים מובילים, בין הפסלים המוצעים למכירה, או של אומנים צעירים, שבתחילת דרכם, שהשווי הנדרש עבור העבודות שלהם, עדיין נמוך בהרבה, ממה שהוא יהיה שווה בעתיד.

אפשר בהחלט לומר, שניתן למצוא "מציאות" בין פסלים המוצעים למכירה, במיוחד כשהסיבה למכירה, קשורה לעזיבה פתאומית של אנשים שצריכים לעזוב את הארץ או אנשים שנקלעו לחובות וצריכים את הכסף ממכירת הפסלים.

מדוע כדאי לקנות פסלים למכירה

ישנם דרכים רבות לקשט ולעצב את הבית. לתלות ציורים על הקירות, מקוריים או רפרודוקציות, של אומנים ידועים או אלמוניים, להציב אגרטלים או פסלים בסלון או בחצר. דרך נוספת, היא ע"י רכישת פסלים למכירה, של אומנים ישראלים, צעירים או וותיקים, ולעצב את הבית באופן אומנותי.

ניתן למצוא פסלים למכירה בגלריות או באתרי אינטרנט שונים, המציעים עבודות מקוריות של אומנים מתחילים, המבקשים לשווק את עבודותיהם ולהגיע להכרה של הציבור הרחב. ע"י רכישת פסלים למכירה של אומנים מתחילים, אנחנו משיגים שני יעדים חשובים לאומנות בישראל. קידום אומנים ואומנות מקורית בארץ, והצבה של פסלים מקוריים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, בביתכם. פסלים למכירה מקוריים, מעניקים לעיצוב הבית פן חדש ומקורי, ויכולים לספר הרבה על ההעדפות האומנותיות שלנו.

ניתן להעמיד את הפסלים בתוך תחומי הבית, אם יש לכם שטח גדול בבית, כמו שגם ניתן להעמיד את הפסלים בחצר או בכניסה של הבית.

וינקלר- פסלים למכירה

פסלים לגינה

אחת האפשרויות לעיטור הבית והגינה היא הצבה של פסלים לגינה אשר מכניסים אלמנטים אמנותיים מרשימים ויוצאי דופן לעיצוב הבית ברמה הכוללת. פסלים לגינה ניתן לשלב במגוון גדלים, צבעים ואפשרויות עיצוב. פסלים לגינה דורשים מיקום מתאים והולם אשר יוציא מהם את המיטב. המיקום בו נבחר להציב פסלים לגינה משמעותי ביותר גם מבחינת צבע הפסל, בסופו של דבר אנו לא מעוניינים שהפסל יהיה מוסווה, אלא שתהיה לו יכולת נראות גבוה ולכן חשוב לבחון היטב את הצבת הפסל במקום מתאים מבחינת צבע.

כיצד תשלבו את הפסלים בצורה הטובה ביותר בגינתכם? 

במידה והפסל משלב צבעים בהירים ברובו רצוי למקם אותו באזורים בגינה אשר מכילים צמחים רבים הדבר יבליט גם את גינתכם וכמובן גם פסלים לגינה יקבלו הרבה יותר תשומת לב. במידה וגינתכם משלבת אבני טוף בצבע לבן ניתן למקמם על גביו פסלים כהים אשר יבלטו בצורה הרבה יותר טובה. ישנן גינות המכילות אבני טוף בצבע כהה כמו: חום ושחור ועליהן ניתן למקם פסלים לגינה בעלי צבע שולט לבן או אפור בהיר.

איזה פסלים כדאי לבחור לגינה?

ישנם סוגים רבים של פסלים וברגע שתחליטו לבחור פסלים לגינה תמצאו את עצמכם מתלבטים מעט. מה שכדאי לעשות מעבר למחשבה של איך למקם את הפסלים, הוא לחשוב איזה סגנונות של פסלים לגינה מתאימים לנו. האם אנו מעוניינים שזו תהיה דמות מסוימת או פסלים בעלי אלמנט טבעי, אלמנט של חיה או צמחים מסוימים או אלמנטים מודרניים אשר מציגים בעיצובם חדות ועצמה. ניתן למצוא גם פסלים לגינה העשויים מאבנים מיוחדות מן הטבע, כמו קריסטל ובזלת וכן אבנים שהן יותר מעובדות כמו אבני שיש למשל. למעשה צריך לחשוב מה הטעם שלנו מבחינת עיצוב וסגנון ואז לבחור את הפסל אשר מושך את עיננו בצורה הטובה ביותר.

פסלים סביבתיים

פסלים לגינה לבסוף יעטרו את גינתנו וישדרגו אותה מבחינת מראה אך לא רק את הגינה שלנו! עיריות ומועצות מקומיות רבות לוקחות גם כן את האפשרות של פסלים לגינה ומשלבות את האלמנטים השונים עם גינות ציבוריות בכדי להכניס קצת יותר צבע, אמנות ולעתים גם תרבות מסוימת לגינה הציבורית. פסלים סביבתיים הם למעשה האלמנטים העיצוביים העיקריים בהם משתמשים אותם גופים בעדי לשדרג את הפן החיצוני של העיר. ולכן ברוב המקרים תוכלו לקבל אפילו השראה מסוימת מאותן גינות ציבוריות ולהעתיק אל גינתכם. פסלים לגינה יכניסו לכם עוד צבע וחיים לגינה שלעתים עשוייה להיות משעממת ולכן לא חייבים לנטוע עוד שטילים או עוד עצים אלא אפשר לגוון עם פסלים לגינה אשר יביאו את הערך המוסף.

הנה כמה דוגמאות של פסלים לבית ולגינה:

מצבות ביום כיפור

יום הכיפורים חל לפני כשבוע ויחד איתו אנשים רבים יצאו לבתי העלמין השונים ברחבי הארץ בכדי להתאחד שוב עם יקירם. האיחוד הזה יחד עם האווירה של טרום יום הכיפורים משאיר אוירה מאוד מיוחדת עם המון רגשות ותחושות שונות. מצבות רבות בביתי העלמין קיבלו את המשפחות השונות והוציאו בכי, כאב, צער ותחושות רבות נוספות. למרות הכאב ותחושת השכול עדיין ניתן למצוא דבר מדהים למראה בבתי העלמין. מצבות רבות נראו מאורות בשעות הדמדומים והלילה כאשר המבקרים השאירו בתוכן חותם סמלי של הדלקת נר זיכרון במקום המתאים הקיים בתוך כל מצבה. המראה היה קסום וייחודי ליום הכיפורים אשר בו בתי העלמין פוקדים את מרבית האבלים בו זמנית ויוצרים את האחדות הזו סביב קרובינו שהלכו לעולמם.

מצבה תמיד תכיל את אותו פתח המותאם להכנסה והדלקה של נר נשמה. כבר בשלב תכנון מצבה ניתן לבקש מהמתכנן פתח להכנסת נר נשמה לפי טעם אישי. ניתן לצור בית נר נשמה אשר מצבה תציג במספר צורות ואפשרויות. ישנו פתח הכנסה אשר מגיע בצורת הברגה שניתן על ידי סיבוב לפתוח בצורה פשוטה. בנוסף, ישנו מנגנון מגנט אשר מאפשר פתיחה וסגירה של הפתח. כמו כן, מצבה בהתאמה העשויה מאבן מאפשרת הטמעה של בית נר נשמה על גבי הסלע או לחלופין ניתן להניח את האלמנט בחלקים נוספים על פני האדמה שסמוכה לסלע.

בסופו של דבר אין מצבה בבית העלמין שלא מכילה את פתח הכנסת הנר. זה למעשה חלק בלתי נפרד אשר מצבה מחייבת תוספת שלו. בסופו של דבר בכל מפגש עם מצבה כזו או אחרת במהלך חיינו אנו מכניסים נר לתוך אותו אלמנט, אך אין יום יותר מיוחד שבו ניתן לעשות זאת כמו יום כיפור אשר בו מצבה אחת שאנחנו הדלקנו בה נר משתלבת עם אלפי מצבות נוספות דבר היוצר מראה ויזואלי מרשים בכל בית העלמין ביום זה.

מצבה עם פתח נר קדמי